Pages

Sunday 25 November 2012

Muar Coffee House, 23 Nov 2012





Ok pada 23 November 2012, aku dan isteri berada di Muar. Sempat aku singgah di Coffee House yang terkenal di Muar iaitu Kopi 434 di Jalan Ibrahim. Sejak dari kecil aku memang suka minum kopi ni. Pada aku tak ada kopi lain yang paling sedap lah dari Kopi 434 ni…hehe. So hari ini aku order salah satu kopi yang agak terkenal kat Coffee House ni iaitu ARABICA BEANS 'QUEENS COFFEE' . Jom tengok serba sedikit tentang kopi ni ok. 


"Merupakan campuran daripada SAI KEE SPECIAL dengan sekuntum bunga kopi, menghasilkan satu jenis kopi yang mengeluarkan haruman bunga. Tidak semua orang berpeluang menikmati keharuman kopi ini, disebabkan oleh musim bunga kopi yang tidak tetap."


Disebabkan kopi ni bermusim jadi aku pilih yang ini. Kira aku antara yang bertuah sebab dapat rasa kan. Cara nak minum, kena kacau dulu kopi dengan bunga yang ada kat atas tu…baru bau bunga tu bercampur dengan kopi. Jangan lupa pulak tambah gula sebab kopi nih memang pahit…hehe tapi sedap.

Aku ada letakkan beberapa gambar yang di ambil masa minum kat Coffee House tu. Enjoyyyy!!!


 




No comments:

Post a Comment