Pages

Saturday 1 December 2012

Bukit JUGRA



Alhamdulillah….

Petang sabtu yang bahagia, En, Husband ajak pegi satu tempat yang aku selalu tengok dalam tv je dan hari ini aku dah sampai….BUKIT JUGRA. Tempat ni lah yang masuk Majalah 3 ri tu cerita tentang ahli-ahli Paragliding melakukan penerbangan. Kat bawah ada cerita sikit tentang 'PARAGLIDING BUKIT JUGRA'. Aku tak bernasib baik nak tengok Paragliding, biasanya diaorang buat penerbangan pada waktu pagi je…ermmmm.

Nak ke tempat ni memang jauh, tapi nasib baik naik bukit ni dengan kereta…kalau jalan kaki…alamat memang tak naik lah sebab bukit dia memang curam. Thanks untuk En. Husband sebab cekap drive hehe…pengalaman naik Genting Highland lah katakan. 

Lepas balik dari Bukit Jugra ni, aku singgah kejap Pantai Kelanang. Selalu dengar orang sebut-sebut pantai ni so aku pergi nak tengok keadaan pantai tu. Pantai Kelanang dari Bukit Jugra tak jauh dah adalah dalam 3 kilometer. Pantai ni cantik juga…baca signboard kat situ 'DILARANG MANDI..BAHAYA' tapi ada juga yang berani mandi, ada tu siap pasang khemah tau. Kalau nak bawak keluarga picnic kat sini pun ok.











No comments:

Post a Comment